Senaste Inlägg

Och så var det bara en dag kvar...

Det är så lustigt allting. Tänk att vännen saknar mig mer än aset himself. Haha :) Känns så gött nu, jag bara stör mig på dig, förstår inte vad jag tänkte med. Du är borta, helt fantastiskt! :)

Har hållt på att packa nu, fan va svårt det är. Hade jag kunant så hade jag tagit med mig hela garderoben men det blir lite svårt. Vill gärna ha plats till att kunna handla saker där nere också, och då kan man inte åka ner med en fullproppad resväska. Suck. 23 år och kan inte packa en resväska. Aja, alla har vi våra brister :)

Det börjar snart bli dags att hoppa in i duschen, packa det sista, städa här och sen köra iväg till Väla för fika med min kära vän :) Sedan bär det vidare till Hörby för smörgåstårta hos världens bästa mamma :)

Fantastiskt!

Nu ska jag vidare här i mitt underbara liv ;)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback