Senaste Inlägg

Ge mig karta o kompass!

Jag undrar ibland vad det är som tar fram det här hos mig.

Rätt eller fel, jag vet inte riktigt. Ibland snurrar världen mer än vanligt... Och ibland är det svårt att hänga med - var är jag i det stora hela? Eller det största kanske är - var är du i det stora hela? Ibland är det störtklart, men ibland jävligt oklart.

Nej, jag tror det är dags för duschen och sen sängen, blir inte klokare av att sitta här o kuckilura...frågan är vad som gör mig klokare... Blir man klokare med tiden? Ja, det är vad de säger iaf, så vi får väl se....



Thinkin' it's too soon to have it all
Hard enough to know what I really want
I start changing with everything around me
I brush it off


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback