Senaste Inlägg

Tänka sig...

...så svårt det är ibland, precis just i början när man inte känner varandra riktigt. Små saker, missförstånd, man vet inte riktigt...

Onsdag idag, attans vad veckorna går fort. Skönt, jag ser fram emot när klockan ska ställas om så det blir lite mörkare :D Blir nästan deprimerad när jag ser solen nu haha... Jag vill bara ha höst! :D Mörker o ruggigt ute, så sjukt mysigt det är att vara två då... <3

Bakade igår, har ju äntligen fixat ugn. Helt fantastiskt att en ugn kan göra en så glad :) Älskar min lägenhet, och hur mitt liv ser ut just nu. Det är såhär det ska kännas...

Nu ska jag jobba vidare, 3 timmar kvar på detta stället o sen ska jag hem o städa o renbädda o ha maten klar tills darling kommer hem till mig. Myyyys! :D:D:D:D


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback