Senaste Inlägg

En blåsig dag...

Och så har stormen kommit. Hej Xynthia hejdå frisyr. Fan va det blåser! Helt galet.

Sitter här, återigen med 1000 tankar. Så glad att musiken finns, utan den vet jag inte vad jag hade gjort. Finns så mycket man kan känna igen sig i.

Så, denna veckan är det ensamvecka som gäller! Iaf fram tills onsdag, ska bli skönt. Inte göra nånting. Bara göra vad jag vill. S K Ö N T. Behöver lite andrum med.

Tack förresten snälla granne som avbokade sin tvättid så jag kan ha lite rena kläder i Ystad :) Sjukt vänligt, tänk vad lite som kan förgylla ens dag, när man spenderat från klockan 7.00 till 15.30 bland massa surkärringar. Allvar, blir inte allt lättare om man ser saker ur en positiv synvinkel? Allt löser sig ju ändå? Åh.

Sitter och väntar på svar med - visst blir man så frustrerad när någon skriver hej och sen inte längre är där?

Världsliga problem!





0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback