Senaste Inlägg

Kaos?

Jag vet inte vad du gör med mig, men nej, du är inte som alla andra. Du är annorlunda. Men jag vet inte om det någonsin kommer funka, det sa jag redan utomlands...men nånting talar för att det finns en anledning till varför detta hände. Det händer inte utan en anledning, ödet har sin roll i det hela och något annat vägrar jag tro på.

Suck!

Visst fan saknar jag dig, jag saknar dig som fan. Du är speciell, ingen är som du. Du är som jag vill att någon vid min sida ska vara. Underbar, omtänksam, fin. Tråkigt är bara att jag inte är riktigt mig själv, jag yrar, vet inte vad som är fram eller bak eller vad jag ska göra eller inte göra. Allt gick så fort, både med..eller ja, med alla, sedan  mars har det hänt ofantligt mycket. Trodde inte att jag skulle stå där jag står nu, med tusen val jag måste göra. Någon blir ju alltid sårad...men, det blev så rörigt allting. Önskar jag var mig själv, som jag brukar va, stabil...nu är hela jag lite snurrig, trasig, inte mig själv helt enkelt.

Vad göra?

Ingen vet, absolut inte jag. Jag har ingen aning. Jag vet att jag inte vågar göra om samma misstag igen, lämna allt. Detta har lämnat sina spår...för om ingen flyttar på sig förr eller senare så blir det inget... Men å andra sidan, vänta tills efter sommaren var planen...jag är nog bara rädd för att bli sårad, rädd för att "någon" ska "komma på" (helst under en dag) att shit, det här var inte rätt. Och då har man redan kärat ner sig. Favorit i repris, haha, nejtack! Det där går jag fan inte igenom en gång till!

Nu ska jag dra täcket över huvudet, fundera och tänka...Det går inte.

Det finns en sak som snurrar runt som jag inte kan släppa...eller har jag redan gjort det..?







0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback