Senaste Inlägg

Snart är det dags...

Shit. Vilken soppa! Jag är helt slut, helt borta och vet inte riktigt var jag har mig själv idag. Vet inte hur jag ska kunna hålla mig vaken, vet ingenting haha :)

Käkade på Stortorget igår, mkt trevligt, väldigt god mat.

Jag hänger nog inte med, jag är trött, glad, yr och jäkligt snurrig. Vad är detta?

Går på semester imorgon 13.30, behöver jag det? Svar ja. Känns dock svårt att släppa kontrollbehovet...har ju inte haft semester på 5 år. Inte i 3 veckor iaf. Det är ju massor med tid - massor med tid att fördriva. Det blir nog inga problem, sommaren har bara börjat...och den har börjat bra.

Inplanerat är nu Landskronafestivalen o Kiviks Marknad...tänka sig..


:)

Tack o adjö!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback