Senaste Inlägg

En såndär dag...

Ibland hänger jag inte med.

Det här är för bra!

Ingen sömn inatt heller, vid de tillfällena det blir så känner jag att det kvittar, jag kan sova när jag bor på tanthemmet. Vill inte slösa bort massa dyrbar tid på att sova, trots att jag är halvt zombie när jag är på jobb dagen efter.

Dagen idag var skit. Eller ja, jag är inte direkt den som är negativ, men efter morgonens lilla frispel så kunde jag inte hålla emot, jag tar inte hur mycket skit som helst. Kan inte hjälpa att situationen är som den är... Det plus lite sömn + ätit dåligt = monster...!

Kom hem, åt, städade o fixade här. Nu är det dags för mig att sova, invänta svar, invänta morgondagen.

Sitting, waiting, wishing...



Le vache qui rit!                
Hihi... ;)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback