Senaste Inlägg

Framtiden som ingen vet, och tur är väl det...

Tänk, idag är det bara 5 dagar kvar. Helt fantastiskt! :)

Det kommer bli en tokig vecka, 12timmars arbetspass nästan hela veckan utom fredag - då är jag ledig.. Ledig i 11 hela dagar! Åh så trevligt!

Var ute i lördags...hade okej trevligt om man säger så. Tror inte jag är särskilt redo för någon "ny", känner mig inte sugen på något sånt överhuvudtaget. Inte så konstigt heller, det var ju trots allt bara en vecka sen det sket sig. Eller sket sig är fel ord, min kära idol sa såhär om det hela: Grattis! Haha. Man ska se det så istället...
Men det var inte så jäkla kul igår när klockan var 21.15, tänkte mycket på hur det var för en vecka sedan. Fy fan vad glad jag är att jag inte mådde sådär igår. Fy! Smarta jag gick in och började lyssna på låtarna igår...trodde jag skulle få kärlkramp, haha... Lite för tidigt för det! :) Nej, dags att sluta älta kanske...men hursomhelst känns det bättre än vad jag trodde det skulle göra efter en vecka. Det känns faktiskt jäkligt spännande att ha en hel framtid framför sig, och inte ha en jäkla aning om vad som kommer att ske. Som en oskriven bok...jag är rätt tacksam för livet ändå...

Har spenderat mycket av tiden på landet, känns jäkligt gött. Kan inte va där nu på hela veckan eftersom någon jobbar natt. Suck :) Fast jag hade inte hunnit ändå, kommer jobba häcken av mig...och det gillar vi... :)

Nej, nu är det dags att fortsätta här, se fram emot framtiden och fortsätta räkna ner tills det bär av till Bulgarien...

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback