Senaste Inlägg

Kärlek!

Måndag igen då ja. Men faktiskt, det gör inget! Livet är rätt bra som det är. Hade en helt ok helg, eller egentligen var den fantastisk - som alltid när jag får vara med min snygging :) Bakade bröd igår, och hjärtat lagade fläskfile med ugnsrostade grönsaker till mig. Fan vad grym han är :) O attans vad jag har fallit pladask...

Ny vecka, nya möjligheter... Firade mina 4 veckors rökstopp idag med att springa en halvmil, fan vad jag är grym! Svårt att inte bli inspirerad av mitt lilla träningsfreak ;) Mums :D Nu ska jag installera in min nya fina ugn, röja upp lite här och längta tills sötnos kommer o kollar bio med mig på fredag :D Har nog aldrig varit så här mkt igång med någon som jag är nu, jag är såååå glad att ha blivit tillsammans med någon som är impulsiv och vill saker - precis exakt som jag...det var fan på tiden! :)

<3





0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback