Senaste Inlägg

Jag tror jag har fallit...

...pladask dessutom...

Sedär.

Vilken härlig dag igår, vilken fantastisk människa du är! Underbara idéer, smart som få och med en jäkla energi. Skönt är det att ha träffat någon som är som mig, som har svårt att sluta fixa o dona med grejer när man väl börjat... I love it! Fick massa ordning i lägenheten igår, bord och hyllor blev uppskruvade, av Mr Handyman himself...fick dessutom se honom arbeta i bar överkropp. Jadå och jatack!!! :)

Tänk att det kunde bli såhär...otippat, lite galet men helt fantastiskt.

Att få va i din famn är helt...obeskrivligt... Trist att behöva köra hemifrån och åka till jobb och lämna kvar dig, sovandes i min säng, söta fina du <3

Så...tips från coachen för att väcka sin käraste som har semester o får ligga kvar i sängen: Duscha så varmt du kan så brandlarmet går igång 6 på morgonen...... Twice!! :D

Hihi...okej, lite dåligt samvete fick jag.

Ska luncha med sötnos idag, så 3 timmar kvar tills det blir mys igen. Wohoo! :D

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback